Search:

Type: Posts; User: Jake_Harold

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    9
    Views
    1,694

    Yeah that's what I meant hhaha

    Yeah that's what I meant hhaha
  2. Replies
    9
    Views
    1,694

    The alloys are 4 x 195/50R15

    The alloys are 4 x 195/50R15
  3. Replies
    9
    Views
    1,694

    But the alloys come with their own tyres, how...

    But the alloys come with their own tyres, how much of a difference will it make?
  4. Replies
    9
    Views
    1,694

    Alloy wheels?

    I currently have steels on and am going to purchase some wheels, would just like to know will my speedo need re-calibrating due to moving from 14s to 15s?
  5. Replies
    123
    Views
    19,241

    You've got a nice car though mate!!

    You've got a nice car though mate!!
  6. Replies
    123
    Views
    19,241

    Yeah I see, I was parked on the other side haha

    Yeah I see, I was parked on the other side haha
  7. Replies
    123
    Views
    19,241

    Saw this at lakeside lockdown tonight, nice car...

    Saw this at lakeside lockdown tonight, nice car mate!! Used it as a bit of inspiration hahaha
  8. Replies
    12
    Views
    1,145

    problems resolved now! Got some new pads fitted!

    problems resolved now! Got some new pads fitted!
  9. Replies
    1
    Views
    834

    Fitting Sub woofer & Amplifier Help

    Just brought a JBL Subwoofer and Amplifier off ebay and also brought a 30mm wiring kit but have no clue how to fit it, I know people that could fit it for me but just wanted to know where everything...
  10. Replies
    22
    Views
    5,372

    I would of looked like a prick though, dot even...

    I would of looked like a prick though, dot even have a set of alloys yet!
  11. Replies
    22
    Views
    5,372

    That's until you hear the squeaking from my...

    That's until you hear the squeaking from my brakes and steering haaha
  12. Replies
    5
    Views
    507

    Alloy Wheels

    I own a 1.1 Design and want either some VTR alloys for it or just some black alloys, i don't know what ones to get if im honest. I dont have a massive amount of money at the moment so would be good...
  13. Replies
    22
    Views
    5,372

    Mine was filthy and its not exactly modified haha!

    Mine was filthy and its not exactly modified haha!
  14. Replies
    22
    Views
    5,372

    I was here, had a look at your c2s got a few...

    I was here, had a look at your c2s got a few ideas haha while mine was stuck out on the field!!!!
  15. Replies
    15
    Views
    1,515

    Yeah that's what I was thinking, a lot of mixed...

    Yeah that's what I was thinking, a lot of mixed answers for whether these are legal or not
  16. Replies
    15
    Views
    1,515

    These are the best ones I think mate, these are...

    These are the best ones I think mate, these are the ones I'm going to buy http://item.mobileweb.ebay.co.uk/viewitem?itemId=251256157055&index=0&nav=SEARCH&nid=55461980098
  17. Replies
    15
    Views
    1,515

    I've just brought the smoke side indicators, now...

    I've just brought the smoke side indicators, now just gotta save for my rear smoked lights! Best bet is on eBay, can pick them up for around 80-90 quid
  18. Replies
    8
    Views
    1,214

    My external door trim is a night mare! Rattles...

    My external door trim is a night mare! Rattles like a bitch
  19. Replies
    15
    Views
    1,515

    Not a big fan on smoked Lexus lights, I think...

    Not a big fan on smoked Lexus lights, I think just plain smoked lights look a lot better, with the smoked side indicators!
  20. Replies
    15
    Views
    2,673

    It would be nice to know how much exactly this...

    It would be nice to know how much exactly this would cost because i'd love to do this to my 1.1 design! I love my c2 but hate the fact of having a 1.1, let me know how it goes mate!
  21. Replies
    12
    Views
    1,145

    It's the most irritating thing ever, its done it...

    It's the most irritating thing ever, its done it ever since i brought the car in January
  22. Replies
    6
    Views
    986

    Fair enough, cheers mate!

    Fair enough, cheers mate!
  23. Replies
    6
    Views
    986

    Simple as that?

    Simple as that?
  24. Replies
    34
    Views
    1,116

    Gun metal and the stripes!!!!

    Gun metal and the stripes!!!!
  25. Replies
    6
    Views
    986

    Replacing side indicators?

    I was thinking about replacing my standard side indicators with some smoked ones for a better effect along with smoked brake lights? Anybody know how these are removed and refitted?
Results 1 to 25 of 59
Page 1 of 3 1 2 3